tisdag, februari 06, 2007

Visst är det underbart att vara i Jönköping, älskar verkligen allt folket och allt som händer.. men tok vilken hemlängtan jag har just nu! Ignaberga i mitt hjärta! Mamma och pappa, Malin, Annie och Micke.. alla som bara alltid brukar finnas i närheten. Trodde inte jag skullle sakna det så mycket, men tji fick jag =)
Tur att jag har min gamla pärla (bilen) så jag kan åka hem ibland..

Igår var jag ute och gick runt lite i närheten av mitt hus.. möte två personer och fick väldigt konstiga blickar. Först tänkte jag inte på det, sen insåg jag att det är kanske inte en vanlig syn att det går en tjej i pyamasbyxor, för stor jacka (Martins) och som pratar med sig själv (headset).. men det var en skön promenad!

:tjip:

5 kommentarer:

Anonym sa...

blogga blogga blo-ogga. Men du, 20 % av ignaberga kommer ju upp till helgen...i svarta hingstens droska.

Anonym sa...

Du vet ju att jag alltid finns här och väntar på dig om du skulle komma tillbaka! ;-)

jennie. sa...

Peter: Åh, jag blir så glad när jag hör det! Alltid skönt att veta att man har vänner kvar =) Men jag hörde något från Algot att du funderar på att komma upp och hälsa på, kan detta stämma?

Johannes: Ja!!! Så tok underbart ska det bli.. riktigt skönt att Malin ska komma! Längtar längtar längtar!

Anonym sa...

Mmm, det stämmer.. =)

Anonym sa...

Jennie, det funkar ju inte att du bara bloggar en gång i månaden...