onsdag, november 26, 2008

lista.

Alla andra av mina vänner gör det, då måste ju jag med testa.. så här har ni en lista! och jag vet, sjukt tråkigt för alla utom den som gör den.. men ändå! ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag pratade med pappa, han är bra han.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Gick min dagliga promenix runt munkan.
Vad gjorde du för 15 min sedan: skrubbade sängen.
Det sista du sa högt: "Okej, god natt"
Det senaste någon sa till dig: “Nej nu måste jag nog sova, god natt"
Vad har du druckit idag: Pepsi Max, vatten, te och lite kaffe
Vad var det senaste du åt: Ägg med salt,
Vad var det senaste du köpte: En Riesen.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.
Vad är det för väder hos dig nu: Det töar.
Godaste glassmaken: Rocky Road.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Oja.. ibland lite väl.
Drömmer du mardrömmar: Inte som jag vet iaf.
Trivs du med ditt jobb: Jajamen.. fantastiska kollegor!
Favoritklädsel: Tunika, skjortor och klänningar.
Favoritlåt just nu: Tja ru.. som om jag kommer ihåg vad den heter.
Vad ser du om du tittar till höger: en sovande flicka, kuddar, ljusstakar
Vad gör dig glad just nu: Att tvätten snart är klar, att jag ska testa en ny inpackning imorgon
Vad ska du göra härnäst: Hämta tvätten och byta lakan.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Tok trött men ganska glad
Favoritgodis: Choklad!
Kläder just nu: IKEA tröja, leggings och raggstrumpor (hett)
Sommarplaner: Bli brun kanske?
Hur många kuddar sover du med: 6, men brukar bli några mindre.
Spelar du något instrument: Nej, bara i smyg.
Morgon eller nattmänniska: morgon
Vad är viktigast för dig: Familjen! Vännerna.
Är du kittlig: Kanske en del ja..
Snarkar du: Om jag är förkyld eller sjukligt trött skulle jag tro.
Stjärntecken: Skorpinjon
Äckligaste insekten: Säg någon söt!?
Stökigt eller välstädat: Försöker med välstädat, men det varar ju aldrig någon längre stund.
Längtar du mest efter just nu: Familjen och lite stabilitet i vardagen.

Nu är det slut för idag, tack och adjö för idag.

Inga kommentarer: