torsdag, december 07, 2006

Darin!

Här är jag igen.. hänt hur mycket som helst i mitt liv på den senaste tiden! Förra helgen var jag uppe i Jönköping och sökte jobb.. lämnade ut riktigt många ansökningar till olika affärer. Hade dock ingen större förhoppning på svar eftersom ingen av dem egentligen hade sökt efter personal.. men min chansning lönade sig! På onsdag, mitt under Luciadagen ska jag gå på två arbetsintervjuer. Helt sjukt kul!
Helgen bjöd även på många andra trevliga överaskningar, hängde med en vän, Martin.. På söndagen såg Martin en affisch om att Darin skulle spela i stan, så självklart åkte vi dit! Det går ju inte missa den skönsjunande, blyga killen som fångat svenska brudar med storm! =) Framförandet var kort, fyllt med tonåringsskrik, Martins körsång och mycket trängsel.. men det var sjukt kul! Senare på kvällen kom Felicia och Gustav hem, så roligt och träffa dem! Tack Felicia för lånet av lägenheten! Ska bli underbart o få komma upp några dagar denna vecka också.. längtar riktigt mycket tills det är dags och flytta upp! Men det ska bli lite jobbigt och lämna Hässleholm, kommer sakna min familj grymt mycket.. och tänk alla vänner man inte kommer träffa lika ofta, antar att allt har ett pris!
Hur eller hur så är det dags och ägna mig åt Vännerna på tvn och vännen i soffan.

Tack Johannes för sällskapet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag behöver inte så mycket uppmärksamhet vetu väl...
Jag ska aktivt verka för att din flytt ska misslyckas, så att vi kan dra igenom hela vänner-boxen.

lisa sa...

men jennie...vem ska då ta hand om mig på maxi (som jag trots otaliga försök aldrig lyckas lämna). du är ju tjejen. den enda tjej jag har i hela hässleholm...LÄMNA MIG INTE!

lisa sa...

men jennie...vem ska då ta hand om mig på maxi (som jag trots otaliga försök aldrig lyckas lämna). du är ju tjejen. den enda tjej jag har i hela hässleholm...LÄMNA MIG INTE!