söndag, december 10, 2006

IKEA!


Fullt upp i helgen, först MAXI fest med teater och allt.. sedan mys med familjen och Vemmenby! Idag åkte jag och min lilla syster till IKEA, som synes gick färden dit utan några problem..
Idag var det egentligen tänkt att jag skulle skriva en massa på min c-uppsats eftersom jag inte har så mycket tid resten av veckan, men var finns all min ambition och koncentration när jag som bäst behöver den? Bli istället att sitta i soffan, läsa Cosmo, skriva i bloggen, lyssna på julmusik, dricka julmust och prata med Malin.. ruskigt mycket mer frestande! Får skärpa mig imorgon helt enkelt!
Kanske till och med ska slå på stort och hämta en pepparkaka!
På IKEA idag såg jag precis allt jag behöver till mitt rum i Jönköping.. allt som behövs nu är rummet och ca 3000kr, sen är det mitt =)

:peace:

4 kommentarer:

sing your life sa...

Hur var teatern och festen? Såg du herr G?:)

Anonym sa...

jag kommer sakna dig! men kul att du hittade massor :)

Anonym sa...

Håll i ratten för allt i världen!

Anonym sa...

tjena tjena, fullt upp med roliga saker, kan det bli mycket bättre? skönt att se du har kontroll när du kör =)