tisdag, maj 29, 2007

alltså.


Man är verkligen inte så smart ibland, går på samma nit hundra gånger men köper samma lott nästa gång ändå! När ska jag lära mig? Visa saker kommer inte ändra sig, hur många gånger jag än köper den där himla lotten!
Får väl börja äta lite fisk så jag blir smart =)

Haft en väldigt soft dag idag, ledig från jobbet.. städat, lunchat med en ny bekantskap som måste tro jag är mer eller mindre galen, tittat på fina balklänningar i tok kallt väder, fikat med underbara Anna och nu sitter jag här! Fått stora avslöjande, pga en liten länk som jag skickat rundor.. Tack Lina, sjukt roligt! Illa att jag gick på den, men det var det värt =)

Nu är det dock dags för sängen, eller soffan kanske.. har en stor dag i morgon!

(Är min underbara lillasyster på bilden, sjukt söt!)
:love:

1 kommentar:

sing your life sa...

Hahah, förlåt men det var faktiskt ganska roligt;) Det kan du medge! Jag saknar dig.