tisdag, maj 29, 2007

klantigt.


Ibland är man verkligen bara så klantig. Dagen har inte gått så långt än så länge, ändå har jag hunnit luncha med Emelie, varit ute och gått, träffat en vän (eller bekant, eller vad man nu ska kalla det) på ICA och köpt en underbar vattenmelon! Jag var så nöjd med mitt inköp och längtade tills jag gått de få hundra metrarna till min lägenhet, så jag bara kunde njuta =)
Men så kom jag på den smarta ideen att jag ville ha med mig lite grejer från bilen, lat som man är vill man ju bara gå en gång.. därför lastar man famnen full! Ni har säkert redan listat ut vad som hände.. precis, jag tappade melonen så den gick i massa delar.. så nu får jag helt enkelt gå tillbaka till kära ICA och köpa en till. Otroligt klantigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

naaaww vattenmelon är Så Gott!

Vad roligt att du uppdaterat sidan :D

sing your life sa...

hej honey. vi ar i bulgarien nu och tankte bara saga hej. hoppas du har det underbart, for det har vi. vi hors snart. puss sanna och lina

Johannes Svensson sa...

himla skit! man kan ju bli rasande for mindre...